Norsyarehan juara Citra Wanita One Drop

Norsyarehan juara Citra Wanita One Drop







NORSYAREHAN Ahmad Razali (tengah) muncul juara Citra Wanita One Drop Perfumes/Mingguan Malaysia bersama Normala Samsudin, para peserta dan penaja di Seri Pasific Hotel, Kuala Lumpur, semalam. - mingguan malaysia/AZLAN BAHRUM

KUALA LUMPUR 27 Nov. - Tirai pencarian Citra Wanita One Drop Perfume/Mingguan Malaysia dilabuhkan di Hotel Seri Pacific di sini hari ini dengan pereka fesyen, Norsyarehan Ahmad Razali dinobatkan sebagai juara.

Gadis berusia 23 tahun yang juga model pakaian muslimah itu mengalahkan sembilan peserta lain bagi melayakkan beliau menjulang trofi juara di samping membawa pulang wang tunai RM3,000, barang kemas bernilai RM5,000, hamper One Drop Perfumes dan pakej pelancongan ke Bali, Indonesia.

Tempat kedua dimenangi oleh seorang pendidik, Siti Sumaziana Che Ali Mohamed yang menerima wang tunai RM2,000, barang kemas bernilai RM2,000, hamper One Drop Perfumes dan pakej pelancongan ke Kota Kinabalu, Sabah.

Seorang lagi pendidik, Seri Syamsidatul Safrun Mohd. Thani pula meraih tempat ketiga.

Hadiah disampaikan oleh Datin Seri Normala Samsudin yang menjadi tetamu kehormat pada majlis tersebut.

Turut hadir Ketua Pengarang Kumpulan Utusan, Datuk Aziz Ishak dan Pengarang Mingguan Malaysia, Zin Mahmud.

Menurut Norsyarehan, beliau tidak menyangka kemenangan diraih dan akan menggunakan landasan tersebut untuk mengembangkan lagi kerjayanya.

Kesemua peserta diadili oleh juri yang terdiri daripada Penolong Pengarang Mingguan Malaysia, Ku Seman Ku Hussien; pereka fesyen, Salikin Sidek dan Stokis One Drop Perfumes, Salmah Ismail dengan Presiden Persatuan Pereka Bumiputera, Mahani Awang selaku ketua Juri.

Pencarian Citra Wanita One Drop Perfumes/Mingguan Malaysia turut mendapat tajaan Hotel Seri Pacific, POTO Travel and Tours, Tomei, Melaka Batik House, Shu Uemera, Dios Astana Bridal dan Zul Persada.

Comments

Popular posts from this blog

Naruto Episode Movie download

PSY - GANGNAM STYLE hits world

Feri berlanggar, 38 terkorban