Nabil keji orang gemuk?

Nabil keji orang gemuk?











KALAU ada yang kata Nabil dah tak popular, anda memang silap. Pelawak yang dicungkil bakat melalui program Raja Lawak tu masih berbisa sampai sekarang, cuma mungkin dah tak banyak ceritanya yang keluar sejak kebelakangan ini.
Syed tahu ramai yang minat gila dengan pelawak ini. Kalau buat lawak tu, memang boleh pecah perut dibuatnya. Kalau tak percaya baik peminat tonton Maharaja Lawak yang sedang bersiaran sekarang ni.
Tapi kali ini Syed bukan nak bercerita hal siapa yang lagi lawak atau siapa yang tak lawak tetapi cerita tentang minggu setiausaha yang dijayakan oleh Nabil bersama dengan Sharifah Shahira dan Anuar Zain baru-baru ini.
Bukan apa, ada beberapa tetamu yang hadir kurang senang dengan lawak jenaka yang Nabil dah buat. Lawak tu memang lawak tetapi tak berapa nak sensitif dengan orang yang ada dalam majlis tersebut.
Kalau mengikut aduan peminat yang hadir banyak kali juga Nabil sebut pasal silikon dan usik orang yang berbadan besar dengan perkataan gemuk. Ramai yang suka tapi ramai juga yang pura-pura suka.
Mungkin Nabil terlepas pandang soal ini. Syed tak rasa Nabil bertujuan lukakan hati mereka walaupun ramai yang mengadu hal yang sama pada Syed. Tak mengapalah, ini pun hal kecil sahaja.
Syed pasti Nabil memang cukup profesional melayan peminatnya. Insiden-insiden macam ni memang sukar untuk dielakkan. Kalau tidak dah lama dia kena baling dengan telur busuk. Jangan marah ya Nabil.
Syed: Kadang-kadang jer lawak.



p/s: amboi tajuk"yer ke nabil tak suka org gemuk"dia melawak kot'nama pun dia seorg pelawak"

Comments

Popular posts from this blog

Naruto Episode Movie download

PSY - GANGNAM STYLE hits world

Feri berlanggar, 38 terkorban