Budak tujuh tahun hilang dari rumah




WAN Nor Asma Yusof, bersama anaknya Wan Khadijah Mohd. Khadhir, 4, menunjukkan gambar Wan Hazim, 7, yang hilang dari rumahnya di PJS 10/1, Subang Indah, Petaling Jaya, semalam.



PETALING JAYA 10 Mac – Sebelum ini, membaca kisah kanak-kanak hilang disiarkan di akhbar atau televisyen membuatkan Wan Nor Asma Yusof simpati memikirkan nasib yang menimpa ibu bapa berkenaan yang kehilangan insan tersayang.
Namun, peniaga barangan aksesori wanita itu tidak menyangka dia juga diuji dengan dugaan yang sama apabila anak keduanya, Wan Hazim Mohd. Khadhir, 7, kini hilang dari rumahnya di Jalan PJS 10/1, Subang Indah di sini sejak semalam.
Menurut Wan Nor Asma, 33, kehilangan anak kedua daripada tiga beradik itu disedari kira-kira pukul 6.30 petang semalam sebaik sahaja dia pulang ke rumah dari kedainya di pusat beli-belah Tesco, Shah Alam.
...




















Wan Hazim Wan Khaidir dilihat kali terakhir oleh ibunya, Wan Nor Azma Wan Yusof, 33, sedang mencuci tangan di sinki dapur rumahnya pada pukul 12.30 tengah hari kelmarin.masa  singgah di rumahnya bagi menghantar anak sulung yang baru pulang dari sekolah dan  hanya menyedari Hazim hilang  pukul 6 petang selepas balik dari tempat kerja.
Sumber : kosmo

Comments

Popular posts from this blog

Naruto Episode Movie download

PSY - GANGNAM STYLE hits world

Feri berlanggar, 38 terkorban