Kes video bogel Melia belum selesai?

Melia Aimiellia?


















kes yang melanda Melia Aimiellia ni.Heroin yang berlakon filem Karipap Karipap Cinta tu. kes Melia yang dikaitkan mempunyai video bogel tu masih belum berakhir sampai hari ini.(YANG DIRAGUI KESAHIHANNYA).

Ingatkan lepas penafian dulu kes tu jadi senyap. Rupa-rupanya sampai sekarang masih panas dan tak berkesudahan. Melia menuduh pengendali blog hiburan tu menggunakan teknik super impose dan kenyataan itu dibalas oleh blogger berkenaan dengan mengatakan video itu sahih milik pelakon usia 19 tahun itu.
Jenuh juga Melia menafikan perkara tersebut. Tapi  keluarga Melia porak-peranda angkara video tu. Ramai kaum keluarga Melia yang mengecam pelakon itu sampaikan ada yang sudah tidak percaya padanya lagi.
Isk, kenapa jadi macam tu sekali? Kalau masih belum ada bukti hitam putih video itu sahih Melia, kenapa nak hukum dia sebegitu rupa? Sepatutnya biarlah siasatan dilakukan dulu kerana Melia dah pun buat laporan polis dan Suruhanjaya Komunikasidan Multimedia Malaysia (SKMM).

- kes ini membabitkan maruah dan kredibiliti. Kalau terbukti video itu memang milik Melia, dia harus menanggung segala-galanya.

Tapi kalau itu bukan Melia,KAK Joyah dari utusan rasa blogger yang membuat posting tu patut dikenakan tindakan atas dakwaan yang dibuatnya itu.



Biodata Noor Melia Aimiellia Zaidi:-

Nama penuh: Noor Melia Aimiellia Zaidi
Panggilan: Melia
Tarikh lahir: 7 November 1993
Usia: 18 Tahun
Asal: Sentul, Kuala Lumpur
Keluarga: Anak sulung daripada dua beradik
Hobi: Memasak
Idola: Fauziah Datuk Ahmad Daud, Scha Al-Yahya, Erra Fazira
Kerjaya: Pelakon
Filem: Karipap-Karipap Cinta
Drama: Ampunkan Daku, Silap Menghitung, Kalau Hati Sudah Suka, Menanti Hujan Teduh


























twitter.com/#!/melia_aimiellia


STOP DARI MEROSAKKAN DAN MEMBURUKAN NAMA anakMELAYU

Comments

Popular posts from this blog

Naruto Episode Movie download

PSY - GANGNAM STYLE hits world

Feri berlanggar, 38 terkorban