Sedalam manakah setia-EYE

Sedalam manakah setia-EYE



takdir jua yang menentu segala

pertemuan yang tak diundang

gurau senda mesra yang kau pamerkan

membuat hati tertawan


walau kita masih baru mengenali

namun dapat aku rasakan

detik hati ini

yang menyatakan

semaian kasih bercambah



terpaksalah aku menduga

sedalam manakah setia

dan takku sangkakan pesona

bisa merubah jiwa



ku bertanya pada hati ini

kerna apa aku kau cintai

salahkah ku cari keyakinan

walau aku serba kekurangan

andai engkau mengerti kasih

niat suciku ini....


walau dulu sering kau mengucapkan

hanya diriku yang kau sayang

mengapakah kini sering kau buntukan

pertanyaanku yang serupa


mungkin indah kehidupanmu kini

hingga kau lupa pada janji

yang kita semaikan

penuh pengertian

antara kita berdua..



kiranya apa yang kau lakukan

untuk buatku bahagia

maafkanlah daku kekasih

tanpamu ku tersiksa

ku bertanya pada diri ini

untuk apa aku kau cintai

salahkah ku menduga dirimu

untuk aku bentuk keyakinan



kembalilah

oh kekasih

aku setia menunggumu...


pasti nanti andai kau mengerti

kan ku serah hatiku padamu

kiranya hatimu yang terluka

aku jua pastikan merana

andai engkau mengerti kasih

niat suciku ini....






Related Posts : Lirik Lagu

Comments

Popular posts from this blog

Naruto Episode Movie download

PSY - GANGNAM STYLE hits world

Feri berlanggar, 38 terkorban