julia











Cerita yang amat melemas kan..sbb ada nama seseorg dalam tu..yang sama dengan kenangan aku.orang yang dulu buat aku hilang kepercayaan terhadap cinta dan definasi nya.tapi itu citer dulu..kini aku punya seseorang tapi ..jalan nya sama seperti dahulu..

Bagi aku indah nya cinta tu hanya dalam buku dan novel sahaja.manusia tetap manusia cinta nya berkehendakan sesuatu.tanpa ia tanpa cinta.macam tu juga kasih sayang mereka cakap bibir tak sama dengan apa yang ada dalam hati.bila di depan mata sahaja ia wujud bila tiada ia juga lenyap macam angin.yang ada hanya aku dan bayang-bayang aku.

berdiri lagi.mungkin aku patut berhenti dari mencari makna cinta.sebab cinta itu memang telah tiada.
tapi bukan itu yang dicari oleh setiap manusia..mencari seseorang yang caring kita,risau kan kita setiasa mengingati kita.

betul lah kata orang bahawa cinta tanpa lafas kasih sayang dan saling mengingati ia akan sedikit demi sedikit akan hilang .."maka kesimpulan aku cinta tu rapuh.."tak bersifat kekal"tapi kenapa manusia masih percaya pada cinta"

macam aku juga yang berharap kan ia boleh menerima aku seadanya.dan sentiasa menemani ku disepanjang perjalanan ku mencari istana cinta tu.
biler aku menutup mata cinta ku bermakna aku menutup hati ku dan melenyapkan mu dari mimpi dan bayang yang menemani ku.
takut hadir biler nak pejam kan mata biler tahu ..ia dah makin hilang dari dalam hati.
kata orang jauh dimata takkan sampai ke hati..itu lah juga umpama tanah yang kosong kalau tak ditanam pepohon indah mana kan nak jadi taman firdausi nya.
apa pun cinta dunia tak kan kekal.bila orang itu hilang cinta dunia nya dia akan kembali ke cinta nya yang paling khudus ia ia ALLAH.yang mana hanya dia yang tahu isi hati.yang tak menilai baik atau buruknya manusia "yang tak menilai miskin atau kaya nya manusia.dia yang mendengar kata hati ini.kuatkan lah haty ini.
seandai nya si dia berubah haty pada seseorang.aku harap ia bahgia.aku doakan yang terbaik buat nya.sebab aku hanya manusia biasa.tiada hak untuk ku untuk berkata.hanya kepada mu aku kembali.lenyap lah rasa haty.
itu lah sebab why aku tak minat tengok tv.
moga aku kembali seperti dahulu..kau ambillah lah kembali hati ini sebab ia bukan untuk ku.

Comments

Popular posts from this blog

Naruto Episode Movie download

PSY - GANGNAM STYLE hits world

Feri berlanggar, 38 terkorban