selama 5 bulan retak hary ni tak tercantum lagi














akhir nya jangkaan ku semasa 5 bulan yang lepas menjadi juga.bermula dengan perubahan tingkah laku.sering marah2.banyak complaining akhir nya.semalam terjawap siapa aku dimata nya.
cukup lah lafas mu yang ketiga.cukup lah dengan akhir nya dengan kata-kata ludah dari mu.
bahawa amarah dan benci mu dah membesar ke tiada hujung nya.
pernah kah kau fikir kenapa aku selama berbulan ini tak pernah marah kan mu walau pun kau mengeluarkan kata kesat dan pelbagai kepada ku.tak pernah aku menjawap nya.
itu tanda aku sayang kan mu.
baru kini aku tahu siapa aku dimata mu.hanya sebutir pasir dari berjuta berlian didunia.
aku tahu salah ku.aku cuba perbaiki dan berubah.
dan aku tahu dalam hati mu sudah tiada aku.selama 5 bulan aku menahan rasa tekaan tu.
berat hati..melepaskan mu.tapi aku tahu aku sudah pun tiada dimata mu dan hati mu..
umpama mengemis sebuah impian yang kini ku rasa berderai menjadi debu.
semoga kau bahgia dengan pilihan mu.maafkan aku sebab aku menjijikkan mata mu .hati mu.
mana mungkin kaca bermimpi menjadi bintang yang berkilauan dilangit.akhir kata maafkan aku.halalkan makan minum ku.atau terkasar bahasa.







Related Posts :Admin, CINTA HATY, pengemis cinta,

Comments

Popular posts from this blog

Naruto Episode Movie download

PSY - GANGNAM STYLE hits world

Feri berlanggar, 38 terkorban