“TENTANG AKU hati ku dan KAMU DAN CINTA YANG TAK DIHARAP”




















 “TENTANG AKU  hati ku dan KAMU DAN CINTA YANG TAK DIHARAP”

Langkahku terhenti saat ini bila hatiku  mulai rapuh dan makin menikam seluruh nadi dan nafasku,
sesekali aku rasa dosa aku membiarkan cinta dan luahan cinta aku pada mu didalam hati ,
seolah makin meracun didalam diri,sesak dada ku sehingga sebak,
 yang mana ketika aku diperjalanan hanya fikiran aku pada setiap kenangan ku padamu,
aku tahu didalam hatimu sudah tiada lagi aku,
tapi sepenuh nafas,harapan,semua pada mu,
aku takut untuk menatap wajah mu kembali,
sebab aku rasa diri ni rapuh,terasa kechil sangat dimata mu,
hina nya jasad ni di bumi Allah sebab aku gagal menyempurnakan hidupku,
gagal meraih hati dan cinta mu kembali,
hati ni makin mati,
jasad ni ku biarkan melara sehingga terasa ada sesuatu yang menghampiri aku,
apakah ia akan membawa aku bebas dari semua kesakitan yang meracun fikiran dan hati ku setiap hari,
wajah senyuman mu setiap hari hadir difikiran ku ketika jasad ni terasa sakit,
kalau lah aku mampu mengubah masa,aku ingin perbetulkan kan perjalanan cinta itu,
tapi hakikat tetap hakikat,
kalau lah cinta itu tidak melihat dunia dan menilai nya melalui peredaran zaman .
kalau lah cinta itu tau menilai menilai hati bukan melihat dan mengejar duniawi.
rindu..sangat
aku makin takut untuk tidur..sebab saat itu ada ruang kosong yang mana aku akan mengingati mu,
ingin rasa nya makan ubat yang boleh membuat ku tidur setiap hari..tanpa mimpi semalam.
jasad ni terhukum kaku dibumi ALLAH.betapa kerdil nya aku ini.walau punya jasad sempurna tapi aku gagal,
kalau lah aku dilahirkan sempurna..
tapi aku bersyukur sebab aku tidak taksub dengan dunia..tidak seperti itu..kalau ya,mungkin aku juga seperti manusia lain,
apakah aku akan melihat mu..dan melihat kesempurnaan harapan cinta mu.
ALLAH aku tewas dengan hati ku..
kau ambil lah hati ni...
aku tak layak punya hati..punya rasa cinta..
cukup lah hukum ku dengan duniawi..
bawalah aku kembali kesisi mu..

 karena rindu…ku pada senyuman nya yang aku rampas dari nya..
aku musnah kan harapan nya..
aku tau aku susah nak meminta maaf pada seseorang..
tapi setiap saat ketika aku diperjalanan hanya satu lagu yang bermain difikiran ku,,
semoga suatu saat dia boleh memaafkan aku ..
dan menilai aku bukan dibandingkan dengan duniawi..

aku sudah terlambat..rasanya..
setiap rasa menghukum ni makin memberikesan pada jasad ku..
hahahha.. sekurangnya..aku boleh bawa isi hati aku pada yang berhak..untuk dipamir kan pada nya..suatu saat nanti..
betapa aku sayang dia sehingga aku tiada.
tiada dunia atau orang yang mampu rampas rasa cinta ni dari ku.
tiada harta dunia yang mampu membelinya dari ku..
aku banyak saat salah dalam dunia..kerasa cinta menjadi dendam..pihak ketiga menjadi mangsa.
nasib aku masih aku..setiap saat aku kembali pada asal..
janji aku pada mu..
janji aku pada TUHAN ku..
bila suatu saat bila tiada ku..
kau sudah tak boleh membenci ku..sebab sudah tiada apa yang boleh kau lampirkan kebencian mu.
sudah lenyap bayangan ku dan nama ku ..buat membakar api kebencian mu..
tapi aku ingin kau tau..aku bersyukur ..sangat..sebab kau membawa ku kembali keduniawi.
sedar asal diri ku..siapa aku sebenarnya..dari leka dengan pentas dunia..
tak tersangka dalam menduga hati ..aku juga terduga untuk jatuh cinta pada mu.
tiada lafas yang mampu aku ucapkan..dihari lahir mu..
sebab aku tak ingin merusakkan hari mu..
aku kecil sangat pada mu..
apa jua yang aku lakukan akan tetap menjadi api yang membakar hati mu.
izinkan..aku menyinta mu sehingga tiada ku..
biarpun aku bertepuk sebelah tangan..
biarlah orang kata macam-macam pada ku..
aku terasa ingin sangat meletak pisau ditangan mu..
dan tarik nya menikam jasad ku..
agar kau tidak benci pada aku lagi.

kalau lah dunia ini..seindah cerita di tv,atau dalam catatan novelis.
kalau lah aku dilahirkan ditahap atasan..semua nya pasti berlainan.
tapi tuhan jadi kan aku seperti mana aku..
aku berbuat salah..akan akan sedar kembali.
aku melihat dunia dengan wajah sebenarnya.

ingin sangat aku berbicara dengan mu dengan bahasa hati.
tapi aku tau ..kau tak tau apa itu hati..

Tika ku menataplah mentari,
aku suka sangat melihat nya bila ia menemui malam,
sebab hakikat manusia hampir sama..
suatu saat warna yang cerah tu akan pudah..dan lenyap berganti malam.
itu lah manusia suatu saat dia juga mesti melepaskan.duniawi..untuk melangkah ke arah seterusnya.


aku berharap suatu masa kau kan dengar rasa hati ni,dan dapat melihat setiap ruang hati aku,
bila jasad ni kaku..bila tiada lari suara ku yang menjadi api kebencian mu,
maafkan aku sebab merampas senyuman mu.
sebab bagi ku senyuman mu adalah sesuatu yang paling indah dalam dunia ni..

Pertama ku sentuh hati mu kau warna aku dengan sepenuh tenaga yang membakar semangat ku mengejar duniawi,
bahawa aku mampu berusaha untuk memberimu kebahgiaan dan memberimu apa sahaja.
tapi sejak kehilangan mu..semua itu hilang..
hatiku makin mati,
aku makin melupai kehidupan buat ku,
kehidupan buat jasad ku,
kesakitan makin menhampiri..bila seluruh kesakitan dihati ..makin membesar dan meracuni jiwa..membuatku makin lemah,
kalaulah..aku mampu membuat mu tersenyum kembali.
mampu memberi sinar cahaya dihaty mu kembali.

haty, suatu saat kau akan terhenti…
jasad..suatu saat kau akan terpaku..
fikiran..suatu saat kau akan kegelapan dan bisu..
semoga aku mampu pertahan kan nya untuk mempersembahkan pada nya dengan hadiah terakhirku.
cinta dan air mata.


 kusadari, aku bukanlah orang yang kau cari…
Aku bukanlah pangeran dalam mimpimu…
Aku bukanlah pembawa bahagian di masa depanmu,
Aku hanya seorang pemimpi, yg dapat halangi kamu untuk temukan cinta sebenar mu .

Aku tak bisa menjadi permata dimatamu…
Aku tak bisa janjikan waktu-waktu indah untuk kamu,
maafkan aku..sepenuh hati ku..jasad ku ..nyawa ku..maaf kan aku sebab masih menyintaimu.
tolong izinkan kan aku menyimpan nya sehingga tiada ku

Semoga suatu saat kamu ditemukan dengan putera impian mu
yang sempurna dari semua ruang duniawi

Sesungguhnya sudah tiada kemaafkan dimata mu..
sudah tiada lagi cinta dimatamu
cinta tu indah sangat..tapi ianya hanya dalam novel dan cerita tv
maafkan aku..sebab menulis ni..dalam blog hina ni
ini adalah apa yang terakhir yang mampu aku luahkan
aku tak mampu nak buang rasa aku pada mu,
aku tak mampu nak pura-pura untuk tak punya rasa,
aku diam sebab aku tau aku salah,,padamu
kalau lah ada ruang dihati mu





Terima kasih, sebab memberiku..mimpi yang indah..
memberi ku bermimpi bahawa aku boleh memiliki apa yang orang sempurna rasai.
walaupun pun seketika cuma..
tapi kau adalah sesuatu yang terindah buat ku.
kau terlalu sempurna buat ku..

dengan ini..aku akhiri..blog ini dengan warkah hati ku..
ini adalah yang terakhir yang aku tulis..

maaaf kan aku..izinkan aku bawa cinta ni ke pada yang SATU.
pada semua maaf..yea kalau apa yang ditulis ni membuat kamu benci..atau apa sahaja.
dirini punya hati yang kecil..

akhir kisah cinta aku dengan nya

Aku Cinta Padamu…sehingga tiada ku.itu janji ku.

assalamualaikum..selamat tidur nfh.




Comments

Popular posts from this blog

Naruto Episode Movie download

PSY - GANGNAM STYLE hits world

Feri berlanggar, 38 terkorban